لطفا به صورت کامل موارد زير را مطالعه بفرمائيد. رعايت اين مطالب برای کاربران الزاميست و در صورت عدم رعايت مقررات، شرکت مجاز است، سرويس مشتری را بدون عودت هزينه پرداختي قطع نمايد.
1- محتويات وب سايت بايد 100% مطابق قوانين جمهوری اسلامي ايران باشد.
2- مشتری مجاز به استفاده از وب سايت خود در زمينه هک و کرک و کليه شاخه ها و زير شاخه های آن نمی باشد
3- شرکت رافیک گرافیک تلاش خود را جهت راهنمايي خريدار در مسائل فني مي کند ولي خريدار خود مسئول است با اطلاعات فني سرويس ميزباني وب آشنائي داشته و رافیک گرافیک مسئوليتي نسبت به آموزش نحوه بهره برداري صحيح از سرويس ندارد
4- از آنجایی که نام کاربری و کلمه عبور وب سایت در اختیار مشتری بوده ورود و کنترل محتویات وب سایت توسط مشتری انجام می شود، لذا رافیک گرافیک هیچ مسئولیتی در قبال محتویات وب سایت نخواهد داشت و کلیه مسئولیت ها به عهده مشتری می باشد
5- قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال ( اسپم ، ایبوز ) در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و ممکن است وب سایت متخلف برای همیشه قطع گردد.
6- چت روم ها معمولا به میزان بالایی از منابع یک سرور را مصرف می کنند بنابراین امکان نصب آنها بر روی سرویسهای اقتصادی و معمولی وجود ندارد. کاربرانی که نیاز به نصب Chat room دارند می بایست از سرویس های هاست مخصوص چت روم استفاده نمایند.
7- به طور کلي مسئوليت تهيه نسخه پشتيبان از داده ها و فايلها با خود خريداران بوده و همه خريداران مي بايست پشتيبان کليه داده هاي مورد نياز خود را در جايي غير از تجهيزات و سرورهاي رافیک گرافیک نگهداري نمايند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانايي بازگرداندن اطلاعات از آرشيو بکاپ هيچگونه اعتراضي مسموع نخواهد بود و رافیک گرافیک در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.
8- در صورت بروز شرايط ويژه فني ويا محدوديتهايي که تحويل در زمان مقرر آن انجام نشود، رافیک گرافیک مجاز به افزايش زمان تحويل سرويس تا 72 ساعت خواهد بود.
9- سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خريدار براي هريک از انواع سرويسها حداکثر معادل هزينه پرداختي آن سرويس توسط خريدار بوده و رافیک گرافیک هيچگونه مسئوليتي در قبال جبران خساراتي مازاد بر اين مبلغ نخواهد داشت
10- خدمات رافیک گرافیک به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای رافیک گرافیک که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. رافیک گرافیک هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. رافیک گرافیک تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود.
11- عودت مبالغ پرداختي از جانب کاربر فقط تا 7 روز (با دلیل) امكان پذير ميباشد. پس از آن عودت مبالغ پرداختي چه كلا” و چه جزئا” به هيچ وجه امكان پذير نميباشد همچنان مبلغ سرویس های ۱ ماهه قابل برگشت نمی باشد و شامل این مدت نمی باشد لازم به ذکر است هزینه پرداخت شده بابت دامین غیر قابل بازپرداخت است.
12- ارسال هرگونه ایمیل تبلیغاتی یا گروهی ناخواسته (اسپم)، صرف نظر از باری که بر روی میل سرور ایجاد می کند ممنوع می باشد. همچنین هر وب سایت نمی تواند بیش از 50 ایمیل در ساعت ارسال کند. سرویس متخلف بلافاصله و برای همیشه قطع خواهد شد.
13- رافیک گرافیک در صورت تجاوز منابع سرويس کاربر از حدود تعيين شده، حق قطع سرويس بدون اخطار قبلي تا تعيين وضعيت را خواهد داشت و مراتب را به اطلاع خريدار خواهد رساند.
14- رافیک گرافیک هيچگونه مسئوليتي در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، آشوب اجتماعي، انفجار، اعتصاب، محدوديتهاي دولتي و تحريم را ندارد.
15- اختلالاتی که بعضا در خدمات رسانی صورت می گیرد مربوط به مبدا سرویس دهی می باشد و رافیک گرافیک همواره در تلاش است که شرایط بهینه ای را فراهم سازد تا مشکلات کاربران محترم به حداقل ممکن برسد با توجه به مراتب فوق مسئولتی در این خصوص متوجه رافیک گرافیک نمی باشد.
16- در صورت درخواست نصب اسکریپ از جانب کاربر ، رافیک گرافیک فقط وظیفه نصب اسکریپ ( با هزینه توافقی و مشخص ) را بر عهده دارد و شامل آموزش و پشتیبانی بعد از تحویل نمی باشد.
17- رافیک گرافیک حق دريافت هزينه فني جهت رفع مسدودي يک سرويس را خواهد داشت.
18- هر نوع بی احترامی به کارمندان ما یا شرکت های همکار نقض قوانین می باشد در صورت مشاهده حساب کاربر بسته و حذف می شود.
19- سرويس هايي كه به همراه دامنه سفارش داده مي شوند ، چنانچه دامنه به هر علتي ثبت نشود مبلغ سرويس ميزباني قابل عودت نيست.

Sadegh Asadpor, [۲۸.۰۹.۱۶ ۱۵:۵۳]
20- كاربر بايد قبل از ثبت دامنه ملي شناسه ايرنيك تهيه و سپس اقدام به سفارش ثبت دامنه نمايد. در غير اينصورت خود كاربر مسئول خواهد بود.
21- در صورت خرید دامنه بین المللی و مهم بودن درج اطلاعات شما بر روی دامنه باید سریعا به پشتیبانی تیکیت دهید ( نهایتا 15 دقیقه ) در غیر اینصورت دامنه با نام شرکت ثبت خواهد شد و هیچ موردی قابل قبول برای تغییر اطلاعات دامنه نیست.
22- در صورتی که برای ثبت دامنه ایمیلی با موضوع اظهار هویت برای شما ارسال شود شما موظف به ارسال اسکن کارت ملی و شناسنامه هستید و بعد از تایید دامنه شما ثبت خواهد شد.
23- رافیک گرافیک فقط نسبت به ثبت نام شخص مسئولیت دارد و اگر بدلایلی نتواند ایمیل یا کشور و یا تلفن شخص را برای ثبت بدهید شخص نمیتواند هیچ ادعایی مبنی بر بازگشت پول نمایید.
24- در صورتی که رافیک گرافیک نتواند در میان کار به هر علت خدمات ارائه دهد باید درصد باقی مانده را به مشتری پرداخت کند – بطور مثال اگر شخصی یک گیگ یکساله گرفته باشد و بعد از شش ماه مشکلی پیش بیاید و رافیک گرافیک قادر به ارائه خدمات نباشد باید نصف پول پرداختی را به شخص پرداخت نماید.
25- در صورت گذشت بیش از 5 روز از تاریخ اتمام هاست و تمدید نشدن سرویس هاست توسط مشتری، تمام اطلاعات هاست شما پاک می شود و در صورت تمدید شدن بعد از این مدت 5 روزه یک سرویس هاست جدید به شما تعلق می گیرد.
26- تشخیص مصرف بیش از حد از منابع سرور و تخلف کاربران بر عهده مدیریت رافیک گرافیک می باشد.
27- لطفا توجه کنید که قوانین سرویس دهی در رافیک گرافیک ممکن است در هر لحظه و بنا به تشخیص و صلاحدید مدیران شرکت رافیک گرافیک تغییر کند ، بنابراین مسئولیت آگاهی از آخرین تغییرات و باخبر شدن از جزئیات قوانین تماما متوجه کاربران بوده و هیچ مسئولیتی متوجه رافیک گرافیک نمی باشد .



۱۳۹۶/۰۲/۰۳

« برگشت

Powered by WHMCompleteSolution